עסקים במרחב הכפרי, חשבון אינסטוש כבר פתחתם?

אנחנו מנחשים כי לעתים קרובות, מבליחה לראשכם השאלה: "מה אוכל עוד לעשות בכדי להגדיל מכירות?". לשאלה הזו ישנן המון תשובות, ותתפלאו – רובן נכונות! עם זאת, הגדלת מכירות מותנית כמעט תמיד בהשקעה כספית שלכם – ממסעות פרסום יקרים ועד פגישות ייעוץ עם יועצי מכירות. 

רגע לפני שאתם שולפים את "התותחים הכבדים", דעו כי תוכלו להגדיל מכירות גם באמצעות אפליקציית האינסטגרם. אתם מרימים כעת גבה ותוהים איך לייקים והאשטגים עשויים להגדיל לכם מכירות? לפניכם, כל מה שחשוב לדעת על הגדלת מכירות עבור עסקים במרחב הכפרי באמצעות האינסטוש!

נותנים לכם במה לפרסם בה, לא תיקחו?

אנחנו מנחשים כי כיום אתם מחזיקים בשני נכסים דיגיטליים עיקריים: אתר בית ועמוד עסקי בפייסבוק. שני אלו מייצרים בעבורכם חשיפה המתורגמת ללידים, שחלקם הופכים בהמשך ללקוחות. עם פתיחת עמוד אינסטגרם עסקי, אתם מגדילים משמעותית את פוטנציאל החשיפה שלכם, שכן אתם מפגינים נוכחות ברשת חברתית נוספת.

אז מה אתם צריכים לעשות בכדי להגדיל מכירות באמצעות אינסטגרם?

  • להגדיר יעדים ברורים ולשדך להם אסטרטגיה שיווקית. לדוגמא: היעד הוא למכור עוד 50 מוצרים בחודש. האסטרטגיה: שיתוף פעולה עם משפיענים.
  • להבין את קהל שלכם ולייצר בעבורו תוכן חזותי שמתאים לו
  • לשתף תוכן איכותי שמעניק ערך לגולש
  • למצוא את הבידול שלכם ולהדגיש אותו (בתור עסקים במרחב הכפרי, זה לא כל כך קשה...)

מדוע כדאי לפרסם באינסטגרם?

  • פתיחת החשבון, תפעולו והפרסום בו – חינמיים. כלומר, אתם יכולים לפרסם רק אורגנית מבלי לשלם על כך שקל לאינסטגרם. 
  • באפשרותכם לפרסם ללא הגבלה את המוצרים שלכם
  • פעילות נכונה ומדויקת תמשוך אליכם קהל רלוונטי (לקוחות!)
  • תוכלו ליצור שיתופי פעולה עסקיים שיניבו לכם הכנסות

להתחיל לפרסם באינסטגרם – איך עושים את זה?

חילקתם מספיק לייקים בחייכם! כעת, הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מלייקים, תגובות, עוקבים חדשים ומעורבות גבוהה. אז איך מתחילים? נציין תחילה כי ישנן 2 אפשרויות לתפעל אינסטגרם:

  • תפעול עצמאי של החשבון העסקי על ידיכם
  • תפעול החשבון ע"י סוכנות דיגיטל / מנהל רשתות חברתיות

במידה ואינכם מעוניינים (לפחות בשלב זה) להפקיד את ניהול הנכס הדיגיטלי בידיים חיצוניות, דעו מה עליכם לעשות ואיך זה עובד:

  • ראשית, עליכם לפתוח חשבון אינסטגרם עסקי. חשבו מראש על שם לפרופיל שלכם (רצוי שיהיה שם העסק כמובן), צרפו תמונת פרופיל (לוגו העסק) ותיאור קצרצר של העסק. 
  • בחשבון האינסטגרם מתקשרים מסרים באמצעות תמונות. המשמעות היא שעליכם לייצר תוכן ויזואלי מקורי ויצירתי. ובמילים אחרות? לצלם, לצלם, לצלם! 
  • פרסמו בפייסבוק/ניוזלטר שפתחתם חשבון אינסטגרם והזמינו את חבריכם/לקוחותיכם לעקוב אחריכם 
  • על מנת להגדיל חשיפה, רצוי לתייג בתמונות שלכם חשבונות רלוונטיים, לציין מיקום (צ'ק אין) ולהוסיף האשטגים מתאימים
  • באפשרותכם לפרסם תוכן ב-2 דרכים: post – תמונה שתופיע באופן קבוע בעמוד שלכם, ו-story – תוכן הזמין לצפייה רק ל-24 שעות.